Teknik Servis Ağı

Sorularınız ve ekipman arızaları için Teknik Servis ağımıza başvurun. Yetkin profesyonellerden oluşan geniş bir ağımız var, size en yakın servise buradan ulaşabilirsiniz.

Daha fazla bilgi için, lütfen bizimle iletişim kurun: servis@fagor.com.tr

Bir ülke seçin

Preferred Service Companies Authorized Service Companies
Bölge Ürün serisi İş Bizimle iletişime geçin

Fagor Servis

Fagor'un bilgi birikimi, profesyonelliği ve özgüveni hizmetinizdedir

FAGOR SERVİS, Fagor Endüstriyel'in müşterilerine sunduğu tüm satış sonrası hizmetleri kapsayan bir kavramdır. Farklı tip düzeltici ve önleyici bakım ürünlerinin montajı ve kurulumundan klasik parça bakım hizmetlerine kadar.

Fagor ürünlerinin daima mükemmel durumda kalmasını sağlayan çözümler dünyası. Hizmetinizdeyiz. Yardımcı olabilir miyiz?

Yerel marka, küresel hizmet

Fagor Servis Manifestosu

Açık bir önerme olarak dürüst ve küresel bir ekip

Size sade ve açık olarak şunu sunuyoruz: Tavsiye ve işlerimizde dürüstlük. Küresel bir takım olarak herkesin tavsiyelerini dinliyor ve destekliyoruz. Tek tarafın çıkarlarını değil ortak faydayı benimsiyoruz.

Kullanıcıya bağlılık ve saygı

Sözleşmelerimizde müşterilerimize karşı sorumluluklarımız açıkça belirtilerek müşterilerimizin hakları korunur. İşimizi en iyi şekilde yapmak için elimizden gelen her şeyi yapar ve sözlerimize uyar ve onları tutarız.

Dürüstlük

Hem Fagor resmi mühendisleri hem de diğer yetkili mühendislerden müşterilerimize saygılı davranmaları beklenir.

Çevreye saygı

Süreklilikle ilgili katı kurallara uymanın yanında çalışmalarımızın çevreye saygılı olması için her şeyi yapıyoruz.

Mevcut yasa ve kurallara uygunluk

Tüm hizmetlerimiz sektör için yapılmış ilgili yasa ve kurallar tarafından gerektiği gibi yetkilendirilmiş ve desteklenmiştir.

Müşteriyle danışmanlık bazlı empati

Müşteri için en iyi olan çözüm, bizim için de en iyidir. Çalışmamız empati üzerine kurulmuştur, bu sebeple işiniz için en uygun hizmet çözümünü sunarız.

Entegre makine bakımı

Doğru bir şekilde bakımı yapılmış makineler kalitenin güvencesidir. Çalıştığımız makinenin en küçük detaylarıyla bile ilgilenmemizin sebebi budur.

Mükemmel servisin 4 ayağı

  • Dürüstlük

    İlk yıl gerçekleşen garanti problemlerinin %50'sinin kurulum hatasından kaynaklandığını biliyor muydunuz?

    İşte bu yüzden montaj işini çok ciddiye alıyoruz. Her proje için kurulum geliştiren ve zaman limitlerine ve sözleşmeye uyulmasını sağlamakla sorumlu satış sonrası koordinatörleri atıyoruz. Satış sonrası koordinatörü aynı zamanda sözleşme süresince ve sonrasında kurulum gelişimini takip eden kişidir>

  • Yedek parçalar

    Orijinal Fagor yedek parçaları. En iyi güvence.

    Tecrübelerimizle biliyoruz ki doğru performans ve dayanıklılık için makinelerde kullanılan yedek parçaların kalite ve güvencesi asli öneme sahiptir. İşte bu yüzden FAGOR SERVİS'te biz Fagor yedek parçaları kullanıyoruz.

  • Tamir

    Hızlı ve etkili tamir için tecrübe çok önemlidir ama yeterli değildir.

    FAGOR'da bizim bir prensibimiz var: her tamir işi, öğrendiklerimizi uygulamak için bir fırsattır. 50 yıldır çok şey öğrendiğimize göre, İspanya'daki en tecrübeli teknik ekiplere sahip olduğumuz söylenebilir. Senede 8000 tamire çağırılıyoruz.

  • Bakım

    Daha çok bakım, daha çok tasarruf, daha çok kâr.

    Bakımı iyi yapılmış ekipmanlar kârlılıkla eş anlamlıdır. En iyi ekipman çalışan ve daha üretken olan ekipmandır, iyi ekipman ise hem pişirme kaliteniz hem de her tabaktaki veriminiz bakımından en iyi sonuçlar demektir. İşte bu yüzden farklı iş ve dolayısıyla farklı ihtiyaçlara uygun geri çevrilemez finansal olanaklarla bakım paketlerine özel ilgi gösteriyoruz.